Workshops Fabeldieren Maken in Utrecht

topic posted Sun, December 16, 2007 - 8:23 AM by  Princess Judy
Hoi allemaal,

Ik host de workshops 'Fabeldieren Maken' van Serena Koot, mijn zusje. Ze is modeontwerpster en stoffenbewerkster.
De workshops vinden plaats in januari/februari en maart 2008, in Utrecht.
Daarin leer je in een aantal woensdagavonden, op stof zelfverzonnen fabeldieren maken d.m.v. verschillende handwerktechnieken.
Als (tribal/buik) danser of kostuummaakster kun je ervoor kiezen om de workshops te gebruiken om bijvoorbeeld een tribal belt, bh of andere kostuumstukken te voorzien van je eigen bedachte, mythische sprookjesdieren. Met de geleerde technieken kun je verder thuis zelf aan de slag en allerlei bewerkingen op stof doen. Je hoeft voor de workshops geen handwerkervaring te hebben, maar het mag natuurlijk wel. We werken in een kleine groep, dus er is veel persoonlijke begeleiding - alles wordt afgestemd op je niveau.

Uitgebreidere informatie vinden jullie in mijn profile, of op www.hanumania.com.
Jullie kunnen ook een kijkje nemen op Serena's website: www.casziel.com (die moet alleen nog flink geupdate worden, maar in elk geval kunnen jullie dan één foto zien van kledingstukken van haar).

Misschien tot dan!

Judy
posted by:
Princess Judy
Netherlands

Recent topics in "Kyria's Closet"

Topic Author Replies Last Post
Nog plekken voor workshop Fabeldieren Maken in maart Princess Judy 0 February 21, 2008
Rose Hips Rosita 3 January 5, 2008
Kostuum Zenobia 2 December 17, 2007
Nieuw forum Kyria 6 December 17, 2007
Wie weet een patroon voor een Baladi-jurk? Unsubscribed 3 August 19, 2007