Ik zou graag een Baladi-jurk willen maken. Ik ben alleen nog op zoek naar een goed patroon. Heeft iemand toevallig zelf ervaringen met het maken van zo'n jurk. Zo ja, waar zou ik een goed patroon kunnen vinden?
posted by:
|
|
Unsubscribed |
-
Re: Wie weet een patroon voor een Baladi-jurk?
Wed, August 15, 2007 - 2:18 PMhoi shirley, als je deze vraag post op het niewe forum denk ik dat meer mensen het zullen lezen. Op tribe komen niet zoveel nederlandstalige buikdanseressen, vandaar het nieuwe forum:
www.buikdansereskyria.com/forum/index.php
-
Fri, August 17, 2007 - 8:27 AMhey shirley,
nou dat ik een van mijn 'eigen' meisjes hier ook weer zie, heeft Ineke niet zo een patroon?
Ineke stikt van de patronen! en kun je niet het patroon van Natal's jurk overnemen?
Je kan ook altijd naar Chitra gaan onze 'huisnaaister' zij maakt al onze flared pants, waarschijnlijk kan zij op je lijf een jurk uittekenen....maar ja begrijp dat het makkelijker is als je zelf een patroon hebt, is ook goedkoper. Trouwens kun je niet het patroon van een strakke jurk aanpassen? -
-
Sun, August 19, 2007 - 9:51 PMhai,
yep, rosita zegt het al, het aanpassen van een strakke jurk gaat het makkelijkst.
als je strechstof neemt (lycra) of je er geen sluiting in te maken. met geweven stof zet je er een rits in.
voor de rest kun je de halslijn aanpassen naar eigen smaak, uitsnijding maken bij de heup of rug.
leef je uit.
-